Громадянська освіта 10 клас 19 листопада
Вивчаємо параграф 15. Основні поняття ( полікультурність, конфесія, гендер)-виписати, вміти пояснити їх значення.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-genderna-rivnist-27837.html (переглянути презентацію), В рубриці "ідеї для дослідження" ст 73, виконайте завдання в зошиті.(присилати не потрібно, розглянемо на уроці).
д/з папаграф 15, повторити 14.
Урок узагальнення знань. Біологія. 10 клас.
І.Завдання з 1 правильною відповіддю
1.
Фотобіонтами лишайників є
А) ціанобактерії Б) мукор В) фітофтора
2. Завдяки йому гриб отримує від рослини поживні речовини (вуглеводи), а їй постачає деякі неорганічні сполуки й речовини, які прискорюють ріст.
а) мікориза;
б) грибниця;
в) міцелій;
г) плодове
тіло.
3.
Гриби розкладають органічні речовини, Н2О та вуглекислий газ,
якими живляться рослини; беруть участь у кругообігу речовин у природі. Про які
гриби йдеться мова?
а) мікоризні
гриби;
б) гриби-сапротрофи
4. Редуцентами планети виступають: А) гриби-паразити Б) гриби-симбіонти
В) гриби-саптрофи.
5.Багатоклітинні організми, які поєднують ознаки водоростей і вищих рослин
а) Зелені водорості б) харові водорості в) глаукофітові водорості
6.До судинних спорових рослин належать а) хвойні б) мохоподібні
в) папоротеподібні
ІІ. Продовжити твердження:
1. Сапротрофні гриби -
2. Мейоспори - це...
3.Ліхенізовані гриби - це..
4.В життєвому циклі мохоподібних переважає....
5.До судинних спорових належать....
6. Справжні тварини це....
ІІІ. Дайте розщирені відповіді
1.Порівняти первинних та багатоклітинних тварин
2.Що спільного і відмінного між справжніми тваринами, справжніми грибами й зеленими рослинами.?
3. Які особливості та різноманітність спорових та насіннєвих рпослин?
Комментарии
Отправить комментарий