Громадянська освіта    10 клас     19 листопада

 Вивчаємо параграф 15. Основні поняття ( полікультурність, конфесія, гендер)-виписати, вміти пояснити їх значення.

 https://naurok.com.ua/prezentaciya-genderna-rivnist-27837.html (переглянути презентацію), В рубриці "ідеї для дослідження" ст 73, виконайте завдання в зошиті.(присилати не потрібно, розглянемо на уроці).

     д/з папаграф 15, повторити 14.

Урок узагальнення знань. Біологія.  10 клас.

 І.Завдання з 1 правильною відповіддю 

1. Фотобіонтами лишайників є

А) ціанобактерії   Б) мукор   В) фітофтора

2.  Завдяки йому гриб отримує від рослини поживні речовини (вуглеводи), а їй постачає деякі неорганічні сполуки й речовини, які прискорюють ріст.

а) мікориза;

б) грибниця;

в) міцелій;

г) плодове тіло.

3.  Гриби розкладають органічні речовини, Н2О та вуглекислий газ, якими живляться рослини; беруть участь у кругообігу речовин у природі. Про які гриби йдеться мова?

а) мікоризні гриби;

б) гриби-сапротрофи

4. Редуцентами планети виступають:  А) гриби-паразити    Б) гриби-симбіонти

В) гриби-саптрофи.

5.Багатоклітинні організми, які поєднують ознаки водоростей і вищих рослин 

а) Зелені водорості  б) харові водорості   в) глаукофітові водорості

6.До судинних спорових рослин належать а) хвойні    б) мохоподібні

 в) папоротеподібні

ІІ. Продовжити твердження:

 1. Сапротрофні гриби - 

 2. Мейоспори - це...

 3.Ліхенізовані гриби - це..

 4.В життєвому циклі мохоподібних переважає....

 5.До судинних спорових належать....

 6. Справжні тварини це....

ІІІ. Дайте розщирені відповіді 

 1.Порівняти первинних та багатоклітинних тварин

 2.Що спільного і відмінного між справжніми тваринами, справжніми грибами й зеленими рослинами.?

3. Які особливості та різноманітність спорових та насіннєвих рпослин?








 

Комментарии